Veelgestelde vragen

Onderstaand staan de meestgestelde vragen, hopelijk staat jouw antwoord hieronder.
Mocht dit onverwacht niet het geval zijn, neem dan gerust contact met ons op.


Bestellen

Wij willen natuurlijk dat jij helemaal tevreden bent met jouw product. Wanneer wij de foto hebben ontvangen zullen wij beoordelen of de foto van goede kwaliteit is. Mocht dit niet zo zijn zullen wij contact met u opnemen.

Mocht je willen dat wij vooraf de foto beoordelen is het ook mogelijk om eerst de foto te mailen zodat wij die voor het bestellen kunnen beoordelen.

Wij willen je graag helpen jouw cadeau zo leuk mogelijk te maken. Daarom kun je bijna bij alle producten kiezen om een foto én tekst toe te voegen.

Wanneer je geen foto of tekst kunt toevoegen via de voorgeprogrammeerde opties kun je ons altijd mailen zodat wij een product op maat kunnen maken.

Al onze producten worden op maat gemaakt. De benodigdheden hebben wij natuurlijk wel op voorraad. 

Wil je grote aantallen bestellen? Dan is het handig om vooraf contact op te nemen via de mail.

Het is niet mogelijk om Cyrillische, Aziatische, Griekse of Arabische tekens te gebruiken in je ontwerp.

Als oplossing zou je de buitenlandse tekst ook kunnen verwerken in een afbeelding. Een afbeelding kan namelijk wel allerlei tekens en teksten bevatten!

Op werkdagen zullen wij binnen 48 uur de producten verzenden.

Mocht je het product eerder nodig hebben neem dan contact met ons op zodat wij kunnen kijken wat er mogelijik is.

De factuur zal per mail verzonden worden.

Je kunt de bevestigingsmail binnen 5 minuten in jouw mailbox verwachten. Zie je hem niet staan? Check dan eerst even de 'Ongewenste mail', misschien dat je hem daar kunt vinden.

Foutje gemaakt? Geen probleem, neem dan even contact met ons op en wij passen het voor je aan. Klopt het e-mailadres wel, maar heb je echt geen mail ontvangen? Neem dan ook direct even contact met ons op.


Betalen

Je kunt bij ons op verschillende manieren betalen.

- Ideal

- Creditcard

- PayPal

Je betaling wordt dan direct verwerkt zodat we meteen met jouw cadeau aan de slag kunnen.

De verzendkosten zijn € 4,95 voor bestellingen met een Nederlands afleveradres.

Bij een bestelbedrag boven de € 50,00 betalen wij de verzendkosten voor bestellingen met een Nederlands afleveradres.

Je kunt jouw kortingscode invoeren in de winkelwagen. Vul jouw kortingscode in bij het vakje "Kortingscode". De prijs van jouw bestelling wordt dan automatisch aangepast. Je kunt maar één kortingscode per bestelling gebruiken, wel zo eerlijk.

Vooralsnog is dit helaas niet mogelijk.

Volg ons via Facebook en schrijf je in voor de nieuwsbrief zodat je altijd op de hoogte blijft van onze kortingsacties!


Status bestelling

Dat hangt er van af. Neem zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op om dit te bespreken.

Wanner de producten al zijn gemaakt kan de bestelling niet meer worden aangepast of geannuleerd.


Verzending en bezorging

Helaas leveren wij op dit moment alleen nog maar in Nederland.

Wij hopen zo spoedig mogelijk te kunnen verzenden naar onze buurlanden.

Heb jij een brievenbuspakket besteld?
Dan hoef je niet thuis te zijn en levert de postbode de bestelling door de brievenbus.

Pakketpost
Wanneer jouw bestelling valt onder pakketpost en je bent niet thuis tijdens het bezorgmoment probeert de bezorger het eerst bij de buren. 

Lukt dit niet, komt hij de volgende dag nog eens of wordt het pakket naar een DHL service punt gebracht. In beide gevallen ontvang je hiervan een briefje in de brievenbus.

Zodra je bestelling wordt verzonden ontvang je per mail de bevestiging van de verzending met daarin de track & trace code.

Vanaf 21:00 uur kun je met deze code zien hoe laat jouw bestelling de volgende dag wordt geleverd.

Wij verzenden zowel onze brievenbuscadeaus als pakketpost via DHL.
Per mail wordt aangegeven welke verzendwijze jouw bestelling heeft en ontvang je de bijbehorende 'track & trace' code.

Is jouw bestelling pakketpost?
Dan dient er altijd iemand thuis te zijn om het pakket aan te nemen.
Mocht je niet thuis zijn probeert DHL het altijd bij de buren, wordt het afgeleverd bij een DHL service punt of ze komen de volgende dag terug.
Je ontvangt in beide gevallen een briefje in de brievenbus.

Is jouw bestelling brievenbuspost?
Dan hoef je niet thuis te zijn om het te ontvangen.


Service en contact

Omdat jouw bestelling speciaal voor jou is gemaakt is het niet mogelijk het te retourneren.

Ben je toch niet tevreden met jouw bestelling?
Neem dan even contact op met de klantenservice. Dan kijken we samen hoe we dit op kunnen lossen.

Ben je zo blij met je bestelling dat je het nog een keer wilt bestellen?
Dat kan! Binnen 2 jaar kun je dezelfde bestelling nog eens laten maken zonder dit via de website te personaliseren.

Als je ons het ordernummer van je vorige bestelling geeft via de mail dan regelen wij de rest.
Je ontvangt per mail een nieuwe bevestiging met een betaaloptie.

Jammer dat je niet tevreden bent met jouw bestelliing!

Omdat wij hier net zo van balen als jij willen we dit graag voor je oplossen.
Neem daarom gelijk even contact op met de klantenservice via mail, telefoon of Whatsapp.
Dan gaan we direct op zoek naar een passende oplossing.


NMG Netwerk

NMG Netwerk is de overkoepelende organisatie van deze website.

NMG Netwerk beheert diverse online projecten.

Voor meer informatie: https://www.nmgnetwerk.nl

NMG Netwerk beheert diverse online projecten.
Voor een actuele lijst van online projecten verwijzen wij je door naar onze website: https://www.nmgnetwerk.nl

NMG Netwerk
Normandielaan 27
1966PL Heemskerk
Nederland

T: 06 278 27 996
E: info@nmgnetwerk.nl
W: https://www.nmgnetwerk.nl

KVK: 72367741
BTW: NL859086768B01

(999) 1234 56789

Free support line!

Support@plazathemes.com

Orders Support!

Mon - Fri / 8:00 - 18:00

Working Days/Hours!

+31 6 278 27 996

Hulp nodig? bel ons!

info@nmgnetwerk.nl

Of stuur ons een e-mailbericht

Bestellingen vanaf 50 euro

Worden gratis verzonden